Pengikut

Ahad, 5 September 2010

Putih dah dapat anak baru

Putih dah siapkan tempat beranak dia dr petg semalam lg.. mlm plak dia dok kalut cabut bulu, tp sikit jer.. waktu tu jugak dia beranak. Aku sempat dengar anak2 dia berdecit2 bunyi..

"Mintak susu gamaknya" fikir aku.

Aku biarkan jer.. xnak ganggu dia tengah beranak. Sekali, makin kuat anak dia menjerit.. jarang anak arnab bunyi mcm ni punya kuat.

Aku biarkan lgi.. pastuh masuk tido.. zzzzz

Pepagi td aku pegi jenguk Putih.. apa jadi?


Putih dpt anak kembar 3.. xder la banyak, xper la Putih janji ngko selamat beranak.

Tenung punya tenung rupanya 2 eko anak Putih xder kaki sebelah.. adoyai.. rasanya Putih dah termakan kaki diorang, patut ler aku dengar terjerit2 anak dia semalam.

Tengahari td aku jenguk lg.. dah tinggal 2 eko anak dia, seko lg dah keras.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan