Pengikut

Rabu, 8 September 2010

Jalan-jalan buka puasa

Jom.. jalan2 bukak posa. Kat mana?

Haa.. korang tengok ler bwh nih..

Yg nih 'starter'.. aku suka bukak makan ngan buah, apa2 buah..

Utk 'appetizer' aku pilih 'seafood'.. sedap kan, perah ngan hirisan limau sket.. mmmmm

Belum 'main course'.. 'appetizer' lg nih.. eheh

Ikut jam : ikan bawal percik Kelantan, 'buttered prawn', 'longlife noodle' (mee leper nih).

Salad plak..

Yg nih baru 'main course'..

Ikut jam : pan fried salmon with teriyaki sauce, roasted potato with herbs, nasi Kabuli, ikan siakap asam pedas.

Masih lg 'main course'.. skang aku pilih 'makanan darat' plak..

Ikut jam : ekor lembu asam pedas, 'bhona ghost' (sekali kambing daa), nasi goreng.

"Main course' lagik..

Ikut jam : otak2 daun nipah, 'roasted whole lamb' (dia panggang seko2 kat situ jugak), 'roasted beef' (org umah aku paling suka.. lembut giler katanya), 'lamb cutlet', sate ayam, 'roasted potato'.

Yg ni aku x tau apa dah..

Mee kari campur ngan 'fish cake'.

Masa utk 'dessert'.. dah x larat aku, nak tutup dah...

tak tutup2 lg.. sbb ada ABC plak!

Ni betul2 last.. aku tutup ngan ais krim, sumer aku amik.. ada vanilla, strawberry, chocolate, yam..

Burrpppp.. Alhamdulillah.. banyak kan aku makan? heheh..

Sebenarnya ni kali kedua aku datang sini.. minggu lepas opis aku dpt jemputan utk bukak posa kat sini, tp aku sorang jer.. x bwk org umah.

Hri ni aku booking utk 2 orang.. berdua ngan org umah, x bwk anak2. Bukan selalu dpt dating camni..

Lokasi : Cititel Hotel, Mid Valley

Selera aku : memang sedap.. sbb tu aku buleh ulang 2 kali.. eheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan