Pengikut

Jumaat, 17 September 2010

Dua hari di hari raya

Allo geng..

waa.. seminggu x online, rindu plak ngan korang sumer.. ngan sumer rabbit kat sini pun yer jugak, petg td baru kitorang sampai Kajang.. eheh

Mana aku ilang?

Mana lagi.. aku sambung beraya kat Sik ler plak, boss dah approved cuti seminggu.. masih dlm mood raya lg nih, sebulan kan..

Ni pasal rabbit plak..

Korang nak tau, sebelum balik kg aituh.. aku sempat potong lg dua eko arnab utk wat rendang.. 2 eko yg sebelum tuh x cukup, atas permintaan ramai dan selepas belek punya belek tumbang ler lg 2 eko yg kat bwh nih..


Tapa ngan Mili

Mili? Yup.. anak2 dia aku dah tumpangkan terus ngan Suri.. dri 4 kg 2 eko nih pun aku dpt lam 2kg daging gak, mlm sebelum balik kg tu jugak siap rendang aku..

Taun nih puas aku lantak rendang arnab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan