Pengikut

Jumaat, 3 September 2010

Anak-anak Mili hari ke7


Mili skang dah ok.. dia meroyan kejap jer arituh. Skang nih dia dah sayang sumer anak2 dia.. aku dah bg anak2 dia balik, tp 2 kali jer sehari. Aku teruskan ‘manual feeding’ sumer anak2 dia. Nnti kalu diorang dah umo 2 minggu dan dah bukak mata aku bgi terus kat dia.. sabar yer Mili..

Kalu korang perasan hanya ada 4 eko jer anak dlm gamba kat atas tuh… yup! Aituh ada 2 eko anak dah kurus sangat.. seko dah xde, seko lg aku tumpangkan terus ngan Suri. Setakat arinih aku jenguk sesekali nampak ok jer .. harap2 buleh hidup dgn sihat.

Haa.. Mula2 aku nak pujuk si Mili nih aku umpankan dia ngan buah betik masak ni ler (dia paling suka buah nih).. laju jer dia makan.. tp buah betik ni xleh selalu2 bg, skang nih aku umpankan ngan rumput Israel plak.. sampai ler arinih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan