Pengikut

Ahad, 11 April 2010

Clash of the Titans

Ni ler salah satu kesukaan aku time bujang dulu sampai le skang, walaupun dah anak 3.. tengok wayang. Selalunya dengan orang umah aku le time cuti weekend, dulu tengok ngan awek.. (dia le jugak awek aku dulu, kang aku cakap org lain mau dia ngamuk satu umah). Tu tandanya dia sayang kat aku.. eheheh

Ari ni sempat pegi tengok citer ni, Clash of the Titans kat TGV Jusco Cheras Selatan (menonton filem ini di atas pertimbangan anda sendiri), kadang-kadang pegi yang dekat Alamanda, Putrajaya. Aku puas ati ler tengok, dalam 5 bintang aku kasi 4… kalu citer Avatar dulu aku kasi 5 bintang… walaupun bayar 22 hengget, rasa berbaloi-baloi. Citer dia versi lain dari Percy Jackson & the Lightning Thief, kalu dulu anak Poseidon jadi hero dan bunuh Medusa dan lawan sesame diorang (offspring puak2 dewa nih), tapi citer ni anak Zeus plak yang jadi hero dan bunuh Medusa. Pastu lawan ngan Hades. Lain-lain korang tengok ler sendiri. Kalu aku citer lebih-lebih nanti xde best plak korang nak tengok.

Macam-macam citer dah aku tengok. Aku tak tetapkan kategori movie, yang mana aku rasa menarik aku ajak le orang umah aku tuh pegi. Bawah ni antara citer yg aku pernah tengok.

2008

1. Vantage Point
2. Indiana Jones - Kingdom of Crystal Skull
3. Incredible Hulk
4. Hancock
5. the Mummy 3 - Tomb of the Dragon Emperor
6. You don’t mess up with Zohan
7. the Spirit

2009

1. Bedtimes Stories
2. Dragon Ball
3. Ice Age 3 - Down of the Dinosaurs
4. Harry Potter - and the Half Blood Prince
5. Planet 51
6. Twillight Saga - New Moon
7. the Princess and the Frog
8. Avatar

2010

1. Alvin & the Chipmunk 2
2. Sherlock Holmes
3. Old Dogs
4. Tooth Fairy
5. Percy Jackson & the Lightning Thief
6. How to Train Your Dragon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan