Pengikut

Selasa, 4 Ogos 2020

Selamat Hari Raya Aidiladha


Raya Aidiladha tahun ni aku sekeluarga balik Kajang, kumpul ramai-ramai.. bergambar ramai-ramai.


Semua ada tahun ni, masing-masing raya sini.


Hasil merendang.. ada rendang daging, ayam, lemang ngan ketupat.



Coklat favourite aku dari Langkawi.. suh abang aku bawak dari sana.. eheh


Dua hari berturut-turut aku gi kena mee tarik Warisan Asli kat Metro Point, Kajang ni. First day dating berdua ajer.. aku order fried noodle with chicken, wife aku kena mee kari + iced lemon tea.


Second day repeat dengan parent in law aku plak. Kebetulan semua anak-anak keluar gi beraya.. habuan kitorang la.. eheh


Kali ni aku order wet mee with chicken + iced lemon tea.. semua aku suka.


Untuk yang menunggu kat rumah aku tapau KFC jer.. senang, budak-budak tu pun suka.

Patuhi SOP!!! #kitajagakita#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan