Pengikut

Selasa, 25 Ogos 2020

Cuti awal Muharram 1442H

Hari Khamis minggu lepas Hari Kelepasan Am, cuti awal Muharram tahun 1442H. Anak-anak ajak balik Kajang sebab sekolah cuti katanya sampai 24 Ogos 2020. Aku apply cuti rehat sehari, dapat ler empat hari kat Kajang.

Otw balik kitorang singgah R&R Ulu Bernam, aku ambik mee wantan kicap ngan nasi ayam Hong Kong untuk anak-anak. Aku baru tau ada mee wantan kat sini, dah jadi favourite aku.. eheh

Lepas ni kalau balik Kajang mesti singgah.

Ni antara lokasi yang aku kerap pegi untuk breakfast kalau balik Kajang, Roti Canai D’Bukit kat Bangi. Sedap roti canai dia, aku kena roti kawin campoq dengan gulai kambing + teh tarik ais.. terangkat weii

Kali ni tak bawak anak-anak sebab orang ramai sangat, bersesak-sesak, tapau jer la untuk diorang. Aku keluar ngan biras aku jer.

Biasanya aku ngan biras aku ni dan adik ipar aku yang bongsu kerap tengok wayang kat GSC Putrajaya, samada di IOI City Mall atau Alamanda. Tapi balik kali ni takder plak citer yang menarik hati.

Balik kali ni banyak lepak kat rumah jer, anak-anak plak rajin keluar ke rumah mak-mak sedara diorang.

Layan jer la.. janji happy.

#kitajagakita#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan