Pengikut

Rabu, 18 Mei 2011

Ladang Anggur Tasik Beris @ Sik

Sorry geng.. seminggu tak online, sebabnya cuti Wesak baru2 ni aku satu family balik kampung di Sik.. tambahan pula boss dah approve cuti dua hari, dapat le jumpa mak yang tercinta kat kampung tu. Lima hari aku kat kampung, tune semula otak aku yang dah berserabut dengan kerja yang tak sudah2, dapat jugak release tension. Hari ni masuk kerja dengan penuh semangat.. eheh


Masa kat kampung aku sempat melawat Ladang Anggur Tasik Beris, bersebelahan dengan empangan baru kat Sik nun.


Menjadi buah anggurnya, sebab sejuk kot kawasan sini.. anggur kat depan rumah aku tu dapat daun jer la.


Masing2 dah penat berjalan..


Empangan Beris.. banyak kawasan perkampungan terpaksa dipindahkan untuk memberi laluan kepada projek ini.


Happy faces..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan