Pengikut

Isnin, 21 Mac 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Cuti kelmarin aku sempat pergi tengok citer nih.. Hikayat Merong Mahawangsa, antara genre kesukaan aku.. cerita epik. Pot biasa aku pegi, Jusco Cheras Selatan.. diorang letak dalam kategori PG13, so aku angkut sekali bebudak kat rumah tu.

Aku tak yah citer sinopsis lah.. korang sumer confirm dah tau citer hikayat ni, lagipun mesti dah pegi tengok kan.. kan... Minggu ni kali kedua aku pegi baru dapat tengok, minggu lepas sampai ke Putrajaya aku pegi, sumer penuh.

Walaupun sad ending, aku bagi lima bintang jugaklah kat hasil kerja Yusry nih.. kerana aku dapat rasakan kepuasan yang sama cam aku tengok citer Avatar dulu.

p/s korang ingat tak pantun gurindam Merong Mahawangsa yang dia dok hafal dari kecik sampai ler saat2 dia nak mati?

2 ulasan:

  1. citer la, xtgk lagi citer nih. baru2 nih baru tgk mars need mom 3d, best wooh

    BalasPadam
  2. minggu pertama pegi panggung, x dpt tengok HMM.. niatnya nak tengok citer kartun ni la.. tu pun x dpt jugak, sumer penuh

    BalasPadam