Pengikut

Sabtu, 22 Januari 2011

Melly mula buat sarang

Aku dok tunggu Suri beranak, sekali Melly yang mula buat sarang dulu.. dia dah mula cabut bulu sikit2. Kelam kabut aku masukkan nestbox, pastu masukkan sekali rumput napier yang dah kering.

Korang tengok ler tuh, dengan penuh sifat keibuan dia siapkan sarang untuk keselesaan bakal anak2 dia nanti..

Anak-anak..? Tapi aku hanya dapat rasakan 'seketul' jer dalam perut dia tu. Tak kisahlah berapa ekor pun, janji ngko nak beranak Melly.

Aku semakin excited.

Melly cuba membiasakan diri ngan nestbox barunya.. apa pun aku doakan dia selamat melahirkan anak. Anak sulung dia nih.

2 ulasan:

  1. harap2 dia pndai jaga anak dia

    BalasPadam
  2. Hopefully.. balik dari sg chongkak tadi tengok Melly dah beranak. confirm anak dia seko jer

    BalasPadam