Pengikut

Rabu, 24 Jun 2020

Pantai Chenang

Hari cuti hujung minggu, budak-budak ni selalu ajak ke Pantai Chenang, ada yang naik main pasir dan ada yang nak mandi laut.

Aku layankan ajer.. dah memang kat Langkawi kan.



Kalau sedara datang bercuti pun, lokasi ini jugaklah yang diorang selalu nak datang. Biasanya kalau
public holiday penuh orang kat sini, tu tak kira lagi ngan mat salleh ngan minah salleh yang berjemur.. jenuh cuci mata.. eheh 


Anak-anak aku pun memang suka ke sini, kalau dapat main pasir berjam-jam boleh layan. Biasanya kalau hari cuti, ke sinilah aku bawak diorang, sambil berkelah.

Kiranya bertahun aku kat sini, banyak kali jugalah aku ke sini..




Aku boleh lepak kat pantai ni berjam-jam sambil melayan perasaan.. 


Selain Pantai Chenang, terdapat banyak lagi pantai yang menarik di Langkawi nih.. nanti aku cerita tempat-tempat lain plak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan