Pengikut

Rabu, 26 Mei 2010

Anak-anak Putih ngan Mili

Hari nih aku sempat ambik gambar anak2 Putih ngan Mili utk kongsi ngan korang sumer. Mili pun dah x garang mcm masa dia baru beranak arituh. Aku dah buleh pegang anak2 dia. Layanzzz...

Dua2 eko nih anak Putih, umur diorang dah masuk 11 hari.. dah bukak mata dan mula kuar dr nestbox.


Yg nie plak anak2 si Mili, masih 3 eko... umur diorang dah masuk 10 hari tp belom bukak mata lg. Yg ada tompok itam tuh paling besar dan lasak. Semalam dibantainya kuar dr nestbox, sampai ke petg ler dia kat luar.. kuar pandai, nak masuk balik x reti. Balik keja teros aku masukkan balik dlm nestbox. Nasib baik Mili dah baik cam dulu, kalu tidak jenuh aku bertepuk tepis nak ngambik anak dia.

Skang nih aku tengah tunggu si Tipah plak nak beranak.. kalu ikut due dia awal bulan depan. Minggu lepas aku gagau perut dia tp xde rasa cam berbiji2, apa yg aku rasa hanya SEBIJI jer. xkan seko jer anak dia? Ahh lantak ngko ler Tipah, janji ngko beranak... jangan Tipah tertipu udah. So ada anak atau pun x? Seko atau lebih? Tungguuuu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan