Pengikut

Selasa, 7 Februari 2012

Kena lagi..

Baru minggu lepas aku balik Kajang, minggu ni kena balik lagi.. kerana tuntutan kerja kat HQ dan yang penting itulah sumber rezeki utama aku buat masa sekarang.

Yang bestnya dapat juga manja2 ngan arnab kat sini.. tiap2 bulan balik sini pun takpe, mana taknya semua ditanggung halal..


Boss kata pergi balik naik Air Asia, jimat duit. Aku memang suka naik Air Asia.

Sebabnya?

Buleh order makan kat atas tu.

Lagi?

Sapa yang pernah naik jer tau.. eheh


Ni masa balik Kajang minggu lepas.

Sempat melayan arnab kat belakang rumah tu.. sempat juga pergi cari rumput Israel kat tempat biasa tapi dalam dok kalut2 tu lupa plak nak ambik gambar diorang.

Balik kali ni dapat le tiga hari melayan bebudak tu, gambar pun dah ambik, nanti aku upload kat sini. Semoga segala urusan dapat diselesaikan dalam masa tiga hari ni dan selamat balik Langkawi. Lusa baru aku balik sana..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan