Pengikut

Jumaat, 8 Oktober 2010

Open house lagi

Ari ni opis aku plak buat open house.. asyik pegi tempat orang jer kan..

Dah banyak open house aku pegi.. ntah berapa kali aku x ingat dah.

Cam hobi plak pegi makan2 kat umah terbuka ni.. abih, dah orang jemput.. kena ler pegi. Tak baik tau hampakan jemputan orang.. ehheh

Cam biasa, mula dgn buah..


Aku serbu gerai mee kari dulu.. layan diri.

Raya mesti ada ni.. lemang ngan rendang ayam.

Sate ayam ngan daging.. 3 cucuk cukup ler, banyak lg yg lain nak amik nih…

Baru dapat nasi.. nasi tomato..

Belum kenyang lg ni.. buleh masuk lg.

Aku pantang jumpa yg ni.. kalu ada, x pernah aku ‘miss’

Hirisan kambing golek campur salad ngan roti bakar.. aku tengok gambar ni pun dah lapar balik.

Hampir2 nak kenyang…

Relax dulu.. sambil sembang2 ngan member, ari ni boss sporting.. x marah2 kalu lepak2 sambil makan.

Pastu sambung ngan nasi ni plak.. nasi beriani campur kari kambing.

Burpppp.. aku kekenyangan, relax lagi..

Antara laksa yg sedap aku penah makan..

Order kat mana ni wehh.. lupa nak tanya, nnti senang nak pegi cari lagi.

Kat bwh ni sumer ‘dessert’.. x larat dah.

Dadih ngan ‘fruit cocktail’

Rojak buah

Nak tutup dah ni.. kena cendol pulut plak.

Teringat aku zaman sekolah dulu2.. depan sekolah ada jual benda ni. Mesti kena punya.

Sambil2 jalan nak balik opis tu, aku sempat sambar yg ni.. ais krim potong.

Ari ni aku betul2 kekenyangan.. kenyang sampai esok pagi.

Besok pepagi kena jogging wehh… Orang umah dah tegur, badan dah makin berat!!!

Berat??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan